tisdag 5 april 2011

Jämrans förkylning!

Efter att jag kom hem från Spanien drog jag naturligtvis på mig den där klassiska förkylningen. Det har känts som att hela skallen har varit marinerad i snor och jag har haft halsont samt feberkänningar. Trots detta har jag varit på jobbet 12 dagar i streck med en del övertid och cyklat till jobbet i ösregn. Kanske inte bästa sättet att kurera en infektion på men jag kommer nog aldrig lära mig.

I lördags var jag hos Nadja och firade hennes födelsedag som började 00:01 på söndagen. Man kan säga att hon gillar att fira sin födelsedag. Vilket härligt energiknippe hon är den där Nadja.

I söndags var min sista dag innan ledighet och när jag kom hem så var jag så yr och mådde så dåligt att jag föll i sömn i det ögonblick jag stapplade innanför dörren. Idag mår jag mycket bättre och är endast lite snuvig. Hoppas på att kunna börja träna igen imorgon, men jag kanske borde vänta med att stoppa fingrarna i syltburken ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar