måndag 8 augusti 2011

Nervosiserar

På torsdag åker vi upp mot Dalarna för att köra Cykelvasan. Jag har tidigare ryckt på axlarna och tänkt ja ja det löser sig, det får gå som det går. Men ju mer vasan har närmat sig ju mer har jag tänkt på den. Hur ska jag köra? Hur ska jag lägga upp det osv. Går här hemma och har redan börjat förbereda mig eftersom att jag kommer få knappt med tid till att hinna med träning, jobb och packa å... ja... allt sånt. Blev klart med cykel idag med. Hade tänkt modifiera min CX och köra på den men har nu fixat en Spark 35:a som kanske inte är optimal för just Cykelvasan men det blir nog bra. Jag får snacka lite taktik med Pumpen imorgon så får vi se vad vi kommer fram till.

Nä nu ska jag försöka göra något konstruktivt. Syns i Falun... eller Mora... Eller vart det nu är jag ska.

1 kommentar:

  1. Kul med cykelvasan! Önskar dig lycka till!! Kör hårt! :)

    Tack för din kommentar! Jag är fortfarande Ironman hög :)!

    SvaraRadera