lördag 6 augusti 2011

Vart tog kraften vägen?

Sov 13 timmar inatt och vaknade runt halv två. Helt seg i pallet gick jag upp och försökte vakna till liv. Tog tre timmar innan jag förmådde mig att kravla i cykelkläderna. Idag var det danskintervaller som gällde. Intervallerna gick skit resultatmässigt men rent prestationsmässigt klämde jag i för allt vad jag orkade och jag hade spykänslor redan efter hälften av intervallerna.

Cyklade omvägen genom HBT-Stockholm på vägen hem och trampade ur benen en hel timme och bara njöt av hur skönt det är att sitta på en cykel, helt prestationslöst. Titta på alla utklädda människor och bara känna vinden svalka kroppen i solen. Glida förbi Hamngatan upp mot Bianchicafét, ja bara ta det lugnt helt enkelt.

Imorgon är det snabbdistans och jag hoppas att formen är bättre då så man får känna sig lite stark iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar