onsdag 10 augusti 2011

Planerat in i minsta...

Det är hektiska tider nu när man ska upp och köra jordfräs i de gamla kungaspåren. I måndags träffades jag, ordförande Mård, Robin och Tüsken och snackade lite framtid. Sen kollade jag och Tüsken på Enecoprologen och tog det allmänt lugnt. På kvällen började jag planera lite inför uppfärden på torsdag. Det var inte mycket som fick gå fel kan jag säga. Såhär har det sett ut:

Tis:
Arbeta - 7:30-19:45
Träna - 20:00-22:30
Packa - 23:00-00:00
Ons:
Träning - 5:00-9:30
Arbeta - 9:45-19:45

Det har med andra ord vart fullt upp och ikväll ska jag packa det sista och göra lägenheten klar för att vara borta en weekend. Så mycket skönare att komma hem till ett rent plejs. Så nu ska jag packa det sista och sen får man gå upp 5:30 imorgon för att åka upp med bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar