fredag 6 december 2013

Gubbigt värre!

Jag har skaffat timer till kaffebryggaren! Hur gubbigt är inte det då? Nu kan jag ladda maskinen på kvällen innan jag går och lägger mig och kliva upp till nybryggt kaffe. Sen laddar jag bara om maskinen och vips så är kaffet klart kl 11:00. Ladda igen och kaffet är klart kl 13:00. Magnifikt.

Körde spurtpass idag som började med misär. Först fick jag punka , JA! punka på trainer?, efter andra intervallen. Bara att kränga i en ny slang, tur att man har ett lager här hemma. I med luft och snurra vidare. Sen slet jag av kedjan precis i igångdraget på 4:e intervallen och höll på att flyga över styret. Madde störtade in genom dörren och frågade vad jag håller på med egentligen?! Fram med kedjebrytaren och byta till ny kedja, tur att man har ett lager här hemma. Sen höll faktiskt grejjerna genom hela passet. Det gick bättre och bättre och jag tryckte mer och mer watt för varje intervall jag genomförde. Det brukar ta ett pass innan jag kommer in i dom så nästa gång går det nog ännu bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar