torsdag 5 december 2013

Glatt Besked

Min fina vän Nadja Casadei fick sina röntgensvar idag och det visar sig att cellgifterna har bitit! Blev så glad när jag fick reda på det att jag kostade på mig en liten segerdans. Hon har varit helt öppen med sin sjukdom från dag 1 och berättar om allt på sin blogg tillsammans med sin pojkvän Gunnar. Mer än läsvärt mina vänner! Klicka här för att komma till Nadjas blogg.

Gunnar och Nadja

Igår var jag på gymmet och bättrade på styrkan. Ökade vikterna med ca 6% och det gick förvånansvärt lätt. Kände mig faktiskt överdrivet pigg genom hela passet. När jag kör styrkepass värmer jag upp och varvar ner med 10 min rodd och igår sänkte jag motståndet till 1 istället för 10 och tog det lite lugnare. Det enda jag känner av idag är träningsvärk från just rodden... ok, visst känner jag av biceps femoris och gluteus maximus men rygg/axlar är fasiken värst.



Imorgon kör jag igång med ett nytt block och då är det spurter som gäller. 24st spurter för att vara mer exakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar