tisdag 1 mars 2011

Innanför spärrarna

Nu äntligen känns det som att äventyret har börjat. Först tog jag en ganska skön buss från centralen till Skavsta där jag lyckades knycka några timmars sömn. Väl framme var det bara att koppla upp datorn och hittade efter ett tag Haal på Facebook. Vi började snacka webb och det väcktes lite inspiration till att börja med STHLM Cyclo Cross sidan för 2011.
När det var klart X antal timar senare var det dags att försöka hitta en bekväm position att sova på. Iskallt golv, rumpformade stolar, hängandes på bord, ja det enda jag inte provade var att sova ståendes vågrätt. Tackar mig själv för att jag faktiskt sov en timma där på bussen.
Nu har jag checkat in bagaget och kommit igenom samtliga säkerhetsspärrar och rutiner och sitter och sippar på en kaffe och gnager lite på min salamipanini. Allt känns rätt gött ändå faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar