måndag 14 mars 2011

Tillbaka i Torrevieja

Nu har jag precis kommit tillbaka till Torrevieja och tyvärr lämnat grabbarna i Benicassim. Det har varit en otroligt bra vecka med många skratt, nya bekantskaper och fantastiskt vacker och hård cykling. Kände mig dock lite sliten under de flesta passen och i slutet tog det lite av glädjen ur cyklingen. Tyvärr har bloggen fått stå still på grund av det dåliga WiFi som erbjöds så jag kunde inte ens logga in på mitt konto.

När jag kom tillbaka till Torrevieja såg jag att apelsinförsäljerskorna hade flyttat ner sin business till stan. Men jag såg inga apelsiner? Konstigt. Jag försökte i alla fall fota dom men det blev mycket dåligt resultat. Tog till och med ett extra varv i rondellen för att kunna fota. Nåväl publicerar bilderna och tackar ännu en gång för veckan som varit.

  
Torrevieja 
  
Här skymtar man apelsinförsäljerskans vita stövlar
Här är hon igen till höger i bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar